Varför har jag inte fått alla mina produkter jag har beställt?

  • Vi ber om ursäkt att vi inte hade möjlighet att leverera alla produkter i din beställning.

    Om en produkt är mycket efterfrågad kan det hända att produkten hinner sälja slut innan lagersaldot uppdateras online.

    Vi skickar alltid dig en slutgiltig orderbekräftelse där du kan se varorna som kommer att levereras. I samband med att din order lämnade vårt lager, debiterades du endast med beloppet för de produkter som faktiskt skickades.

    Vi har tyvärr inte möjlighet att leverera produkter som saknats i din order i efterhand, men håll gärna utkik på vår hemsida då vi uppdaterar vårt sortiment kontinuerligt.

    Ifall du önskar hitta en liknande produkt eller har andra frågor kan du alltid kontakta vår kundservice på customerservice@glitter.se eller via chatten så  hjälper vi dig. Produkten som sålt slut online kan eventuellt finnas hos din närmsta Glitterbutik. För att se våra butiker klicka här.

  • Fick du svar på din fråga?

      

    Vilken information saknar du?